www.KuponyZdarma.sk

NováDoba.sk

NováDoba :: LifeStyle MAGAZÍN na zaujímavé témy

Ako jednoducho sa môžete zviditeľniť na webe

Reklama je účinný nástroj pre propagáciu produktov a služieb. Pre umiestnenie vašej on-line reklamy máte na výber z viacerých možností. V nasledujúcich riadkoch si porovnáme dva z nich.

Ako jednoducho sa môžete zviditeľniť na webe
Ako jednoducho sa môžete zviditeľniť na webe (Foto: ifocus.sk)

Facebook reklama je TOP

Facebook navštívi denne viac než 45% Slovákov. Väčšina z nich sú mladí ľudia do 26 rokov, ale neobchádzajú ho ani vyššie vekové kategórie. Facebook reklama je jedným z najvýhodnejších spôsobov ako zviditeľniť svoje produkty a služby určené pre mladých.

Ako funguje ?

Reklama na Facebooku nevyužíva kľúčové slová. Výber reklamy prebieha podľa vekových skupín a oblastí, o ktoré sa užívatelia zaujímajú, príspevkov, ktoré lajkujú, miesta bydliska, povolania a podobne.

Výhodou dobrej Facebook reklamy je možnosť pridania videí a obrázkov. Reklama sa tak stáva výraznou a pútavou práve pre skupinu obyvateľov, ktorá sociálne siete navštevuje najviac. Druhou výhodou je tiež nižšia cena v porovnaní s Google Adwords.

Ak chcete zviditeľniť vaše podnikanie, Facebook reklama sa môže stať cieleným spôsobom oslovenia vašich potenciálnych zákazníkov.

Reklama Google má svoju silu

Reklama Google je vhodným riešením pre produkty a služby, ktoré sú určené pre rôzne vekové skupiny. Môžete ju zacieliť viacerými spôsobmi. Napríklad časom, kedy sa má zobrazovať, regiónom alebo vekovou skupinou. Pri kúpe a vyberaní reklamy Google máte na výber z dvoch možností:

  1. Reklama na základe kľúčových slov — pri tomto druhu reklamy kupujete kľúčové slová, ktoré používatelia internetu zadávajú do vyhľadávača. Vaša reklama sa po zadaní kľúčových slov zobrazí na platených pozíciách pri zobrazení výsledkov vyhľadávania. Vy zaplatíte len vtedy, keď si niekto na vašu reklamu klikne. Za samotné zobrazenie neplatíte.
  2. Zobrazovanie reklamy na weboch, ktoré poskytujú priestor pre zobrazovanie Google reklamy. K tomuto druhu reklamy je tiež potrebné zadať kľúčové slová. Zadané kľúčové slová slúžia na výber internetových stránok, na ktorých sa bude vaša Google reklama zobrazovať.

Výhody Google reklamy

  • V princípe platí, že reklama Google je vhodnejším riešením, ak chcete osloviť širší okruh ľudí.
  • Je výborným spôsobom pre získanie nových zákazníkov, ktorí hľadajú to, čo vy predávate.
  • Vďaka rôznym pluginom pre WordPress alebo Prestashop môžete sledovať štatistiky návštevnosti a zvýšenia predaja z reklamy.
  • Google reklama sa dá lepšie zacieliť na konkrétnu skupinu zákazníkov.

Text:PR