www.KuponyZdarma.sk

NováDoba.sk

NováDoba :: LifeStyle MAGAZÍN na zaujímavé témy

Čo nové nás čaká v reklame pre rok 2022?

Trendy sa menia, každá oblasť nášho života sa neustále vyvíja a technický pokrok so sebou prináša nové výzvy, s ktorými sa musíme popasovať. Čo nové nás v našom odbore čaká v roku 2022 a o čom by sa s vami mala v súvislosti s trendmi rozprávať každá poctivá SEO agentúra? Dozviete sa v nasledujúcich bodoch.

Čo nové nás čaká v reklame pre rok 2022?
Čo nové nás čaká v reklame pre rok 2022? (zdroj: unslash.com)

Reklama na internete v tomto ohľade nie je žiadnou výnimkou a i naše SEO služby musíme prispôsobovať novým trendom.

Väčší vplyv umelej inteligencie na SEO

Umelá inteligencia zásadne mení spôsob interakcie ľudí s online obsahom. Vďaka rôznym algoritmom už vieme, kto má čo najradšej a to sa odzrkadľuje aj pri zobrazení výsledkov vo vyhľadávači. Už pri zobrazení výsledkov vyhľadávania by ste mali potenciálnym zákazníkom uľahčiť cestu na váš web, napríklad dostatočnou rýchlosťou načítania webstránky. A aby na vašom webe dlhšie vydržali, musíte mať pre nich pripravený užitočný a systematicky usporiadaný obsah, ktorým tiež uľahčíte klientom vyhľadávanie vášho konkrétneho produktu či služby.

Nárast hlasového vyhľadávania

Hovorí sa, že pokrok nezastavíš. Zrejme každý z nás má chytrý telefón, v ktorom má tiež hlasové vyhľadávanie. Okrem toho sa rozšírili i zariadenia tzv. chytrej domácnosti, prostredníctvom ktorej môžeme aj ovládať zariadenia v našich domovoch. Očakáva sa, že nárast počtu domácností vlastniacich zariadenie z tzv. chytrej domácnosti stúpne až o 55 %.

Ako toto ovplyvní SEO? Napríklad tak, že pri hlasovom vyhľadávaní by ste mali mať na pamäti aj dlhšie kľúčové slová, tie kratšie sú stále perfektné pri textovom vyhľadávaní, kedy ľudia píšu skratkovito.

Mobilná prístupnosť

V nadväznosti na hlasové vyhľadávanie je tiež optimalizácia vašich webstránok pre mobily. Očakáva sa, že do roku 2025 sa bude až 73 % používateľov internetu pripájať výhradne prostredníctvom mobilu. Myslite preto na skvelú optimalizáciu pre mobily, ktorá môže u potenciálnych zákazníkov zavážiť.

Video vládne

Zahrňte do vašich webstránok aj audiovizuálny obsah. Nielen na vaše webstránky, ale aj na samotný YouTube, ktorý má vyše miliardy aktívnych používateľov. Pri publikovaní videí dbajte na dobrý názov a popis nielen videa, ale aj celého kanálu. Ak máte zdroje, z ktorých čerpáte pri tvorbe, uveďte aj tie. No a hlavne nezabudnite na kľúčové slová, ktoré sa používajú aj na YouTube.

Dôležité budú tiež príbuzné kľúčové slová

Vyhľadávače sa už nezameriavajú len na samotné slová. Snažia sa tiež pochopiť kontext a úmysel vášho vyhľadávania a tomu prispôsobiť výsledky vyhľadávania. Čiže čím viac poskytnete informácií prostredníctvom primárnych i sekundárnych kľúčových slov, tým lepšie.

Načúvanie

Čo to je? Buďte ľuďom nablízku a sledujte vaše hodnotenia na sociálnych sieťach. Okrem hodnotení si tiež všímajte, či vás vaši zákazníci priamo spomínajú a okrem toho sledujte rôzne diskusie na dané témy. Všímajte si tiež konkurenciu, ako sa prejavuje a čo jej pomáha na ceste k úspechu, aby ste sa mohli v primeranej miere inšpirovať.

Relevanciu Google odmeňuje

Kvalitný obsah na vašich webstránkach je nevyhnutným základom pre úspech v umiestnení v Googli. Sám Google deklaroval, že na kvalitu obsahu pri zobrazovaní výsledkov kladie veľký dôraz. Ako ale posilniť kvalitu obsahu? Úplne v úvode si predstavte svojho ideálneho klienta a vytvorte si jeho konkrétny profil, aby ste pochopili, ako váš klient myslí, čo robí na internete, aké hodnoty vyznáva a podobne. Potom si skúste váš produkt či službu vyhľadať ako bežný používateľ internetu. Uvidíte, ako funguje marketing vašej konkurencii, čo jej pomáha pri oslovovaní nových zákazníkov a hneď uvidíte, čo chýba vám. Po tomto porovnaní začnite tvoriť obsah, ktorý preferuje práve vaša cieľová skupina.

A ak neviete, ako na to, nezúfajte. Na takéto prípady existuje SEO agentúra, ktorej odborníci vám ochotne všetko vysvetlia a poradia, prípadne i nastavia, aby ste sa nemuseli toľko trápiť vy. Kontaktujte a ich a tešte za zo spoločného úspechu.

Komerčný článok