www.KuponyZdarma.sk

NováDoba.sk

NováDoba :: LifeStyle MAGAZÍN na zaujímavé témy

Tradičná, overená a spoľahlivá komunikácia so zákazníkom

Recept na úspešnú kampaň je známy dvadsať rokov a stále funguje. Telemarketing je totiž druhý najosobnejší spôsob komunikácie. Dôveruje mu čoraz viac ľudí, pretože čoraz viac ľudí dôveruje technológiám a mobilným telefónom. Dá sa totiž cez ne vybaviť hocičo, tak prečo nereagovať na ponuku, tak prečo odmietnuť človeka na druhej strane.

Tradičná, overená a spoľahlivá komunikácia so zákazníkom (Foto: unsplash.com)

Zdokonalene služieb call centier stojí za úspechom telemarketingu

Výhodný telemarketing sa neustále zdokonaľuje, profesionáli presne vedia, ako reagovať na odmietnutie, ako odhadnúť náladu zákazníka a aj to, akým štýlom s ním komunikovať. Call centrá zažívajú zdokonaľovanie, pretože v nich už neprekujú len ľudia, ktorý call centrum považujú za prestupnú stanicu v kariére.

Ide o vyškolených pracovníkov, ktorí vedia ovládať svoj hlas, zvládať emócie osloveného, prijať odmietnutie a navodiť ľudský tón celého rozhovoru. Telemarketér je totiž musí byť sústredení pracovník, ktorý presne vie čo robí.

Ako si vybrať správne call centrum

Predtým ako sa rozhodnete pre objednávku v call centre, mali by ste vedieť, ako tieto spoločnosti pracujú. Fungujú na takzvaných aktívnych linkách – teda, že vytáčajú čísla sa volaným zákazníkom niečo ponúkajú. Najčastejšie ide o služby, výrobky no aj pôžičky, zľavy či poistenie. Keďže plat, teda aspoň jeho variabilná časť, zamestnanca v call centre závisí od počtu úspešných telefonátov, sú motivovaný v práci sa snažiť a brať ju zodpovedne.

Vyspelé call centrum ponúka špičkové služby, ktoré okrem „telefonovania“ zahŕňajú aj vyhodnotenie telefonátov, efektívne call scripty či podporu marketérov. Zárukou je potom vysoká miera úspešnosti. Výhodou je tiež nízka cena adresného marketingu, ktorého kľúčom k úspechu je priame oslovenie potencionálnych zákazníkov.

Text: PR